De digitale transformatie gaat niet over technologie. Het gaat over wat u en uw organisatie ermee doen om relevant te blijven in een digitaliserende samenleving. Het gaat over hoe u en uw medewerkers samenwerken om producten en diensten te ontwikkelen die passen in ons huidige tijdperk en hoe de bedrijfsprocessen daarvoor veranderd moeten worden. En het gaat over veranderingen in uw bedrijfsmodel en de verdeling van kosten en baten in de begroting.
Al uw business vraagstukken over digitale transformatie worden beantwoord, waaronder:
· Wat moet mijn organisatie doen om relevant te blijven in een digitaliserende samenleving?
· Welke klantstrategie is voor mijn organisatie de juiste bij de ontwikkeling van nieuwe digitale producten en diensten?
· Hoe kan ik mijn organisatiestructuur en -cultuur zo inrichten dat medewerkers innovatie gaan nastreven en nieuwe kostenstructuren en verdienmodellen gaan ontwikkelen?
· Welke nieuwe technologieën zijn voor mijn organisatie het meest effectief? En welke niet?
· Hoe richten wij onze bedrijfsprocessen in, zodat we efficiënt blijven in de levering van onze traditionele producten, en tegelijkertijd nieuwe digitale diensten kunnen aanbieden?
· Wat is voor mijn organisatie de best passende datastrategie?
· Hoe kan mijn organisatie gedurende de transformatie bepalen wat steeds de meest effectieve investering is?
James van de Merbel en Sander Jansen hebben beiden veel praktijkervaring bij het digitaal transformeren van organisaties. De abstracte theorie in dit boek wordt verrijkt met hun voorbeelden uit de praktijk en de door hen ontwikkelde bewezen modellen. Deze helpen managers, bestuurders en leiders in het bedrijfsleven en bij de overheid om vanuit de business een concreet succes te maken van een ingrijpende transformatie.
Om deze belofte gestalte te doen krijgt de lezer ook een online training, welke integraal deel uitmaakt van dit boek. Zonder aanvullende kosten! Met het boek in de hand en de online training wanneer u dat wenst.